Direktlänk till inlägg 4 november 2010

torsdag kväll

Av åsa - 4 november 2010 20:15

jaha då har denna dag gått till ända.varit å fikat med bästaste annelie mysigt bakat en sockerkaka. bäddat rent i sängarna. när gubben kommit hem åt vi,sen åkte vi och handlade lite.var även på en leksaksaffär köte en slang som de låter ur.vattenfärger.vårt barnbarn oliver ska vara hos oss på lördag sova över.måste köpa nya saker till han.Så han har nåt att göra.vi ska poppa popcorn,dricka snurre sprätt dricka massor av kul med farfar ochså.så trött så de blir inget mer gjort i dag.hoppas på härligt väder i morgon.och att min granne kan klippa mig så jag  få blir fin i håret på kalaset i helgen.så det blir go natt zzzzz.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 21 mars 2012 15:41

åh vad glad ja blev  i går.Fick anställning på jobbet,sen gick de bra på körsakolan.Ska få köpa en bil på jobbet ochså.Äntligen lossnar de för mig.Har ju kämpat hela livet.Allt känns så mkt. lättare nu.åkte hem direkt i dag efter att ja varit på hus ...

Av åsa - 20 mars 2012 21:02

Är så glad i dag.jag har fått anställning på jobbet.Mer i lön ochså underbart.efter detta klarad ja en fas till i dag på körskolan.yiieeee..ska beställa körlektioner nu.Sen ska ja köpa n golf på jobbet,vill ha en egen bil.firade md en drink när ja ko...

Av åsa - 19 mars 2012 09:44

Har inte varit här på länge.facebook tar upp sån tid.Men ska bli bättre på detta nu.Ska snart till läkaren kolla upp mig.Nyss åkt ja in på akuten.Troligtvis hade de gått en liten blödning de kunde j se på alla prover å röntgen.I morgon är de möte på ...

Av åsa - 21 augusti 2011 13:17

ja de var längesedan man var här.Mycket har hänt för mig.väntar på n operation som ska hjälpa mig med  mina leder,nacken,m.m.längtar dit.fått jobb,är även kontaktfamilj åt två bröder en gång i månaden.plus att vi ska få en kille som ska bo här.Äntlig...

Av åsa - 24 mars 2011 16:58

äntligen i dag har ja skrivit på jobb papperen,fattar inte de är sant.Nu är man anställd.Kan äntligen planera mitt liv slippa all skit.Bara njuta.Bäst är att jobba med karlar inget tjafs å fjant.Vi är två kvinnor resten män.Vi har mkt.roligt på jobbe...

Presentation


jag i egen hög person.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

solansgästbok


Ovido - Quiz & Flashcards