Alla inlägg under mars 2012

Av åsa - 21 mars 2012 15:41

åh vad glad ja blev  i går.Fick anställning på jobbet,sen gick de bra på körsakolan.Ska få köpa en bil på jobbet ochså.Äntligen lossnar de för mig.Har ju kämpat hela livet.Allt känns så mkt. lättare nu.åkte hem direkt i dag efter att ja varit på hus 11 fått mina papper.ska skica in dm till fkassa.Har nyss avslutat träningspasset.skönt.vila lite sen ska jag fråga min gubbe om vi kan äta en sallad ute.

Av åsa - 20 mars 2012 21:02

Är så glad i dag.jag har fått anställning på jobbet.Mer i lön ochså underbart.efter detta klarad ja en fas till i dag på körskolan.yiieeee..ska beställa körlektioner nu.Sen ska ja köpa n golf på jobbet,vill ha en egen bil.firade md en drink när ja kom hem.äntligen vänder allt nu.snart ska ja träna baRA MIN GOA GUBBE ÄR KLAR.Känns skönt slippa vara orolig tänka på jobbt om man blir kvar eller ej.ser framåt en skön varm vår nu.Längtar tills stugan kan intagas md alla bestyr.Ska bli så kul.nä nu ska ja stänga ner.

Av åsa - 19 mars 2012 09:44

Har inte varit här på länge.facebook tar upp sån tid.Men ska bli bättre på detta nu.Ska snart till läkaren kolla upp mig.Nyss åkt ja in på akuten.Troligtvis hade de gått en liten blödning de kunde j se på alla prover å röntgen.I morgon är de möte på jobbet för mig.Hoppas allt går i lås så ja får tjänsten.Åker moped igen d snöar lite så de går nog bra.Annars har de ju torkat upp bra.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag i egen hög person.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

solansgästbok


Ovido - Quiz & Flashcards