Alla inlägg under mars 2011

Av åsa - 24 mars 2011 16:58

äntligen i dag har ja skrivit på jobb papperen,fattar inte de är sant.Nu är man anställd.Kan äntligen planera mitt liv slippa all skit.Bara njuta.Bäst är att jobba med karlar inget tjafs å fjant.Vi är två kvinnor resten män.Vi har mkt.roligt på jobbet.Nu ska ja i väg på Årsmöte i delsbo med partikamaraterna.Tänk att livet kan vända till de underbara.

Av åsa - 17 mars 2011 15:56

i dag har vi haft möte om mitt jobb.jag får vara kvar.Man fattar inte än som ja har kämpat i ett år nu.i helgen bir de till att fira.Så gad att de är över med all skit.Väntar bara på ett svar till,en sak ja vijat göra länge.sen ska ja börja på en sak till veckan som ja har drömt om.Hoppas och ber om att dessa saker går i lås.allt måste nu komma till mig.Nu sipper man oroa sig för jobb något mera så härlig känsla.

Av åsa - 16 mars 2011 15:29

jaha då krånglar de som vanligt.Bir så trött på allt ingen lust eller ork.Varför får de inte vara bra nån gång.Känns som man vill åka bort å aldrig komma tilbaka mer.Men en sak är säker mig kan dom aldrig mer göra illa.När man börjar må bra ska de försöka dra ner en.jaja,vänta se säger ja bara.vila nu sen bir de mat.hej så länge.

Av åsa - 15 mars 2011 15:29

så har man jobbat en dag efter semestern.roligt var de i alla fall.I går ringde AF sa att min handläggar var sjuk ett tag framåt.så inget möte på torsdag.då sa ja till dm då får ni fixa mötet med nån annan..D har skjutits upp tre ggr.nu.man rår ej för att man är sjuk,men de finns andra som fixar.D skulle ringa senast i morgon,kommer de ej på torsdag fm. då slutar ja direkt.har ju bara en vecka kvar.Tänker inte hamna i helvetet igen.I kväll blir d kören.Ser framåt körresan i maj.Just nu känner ja ej för kören.Andra saker krånglar ochså.Varför får de inte vara bra nån gång.ska försöka ta rätt på tvätten.nä dags för mat nu.

Av åsa - 14 mars 2011 15:08

jaha då har semester veckan gått.skönt börja jobba.I dag ringer de från af,säger min handläggare blir sjuk länge.Då svarade ja men denna vecka ska de vara klart för mig.min handledare på jobbet ska opereras snart blir ochså borta länge.de har blivit upp skutet tre gånger.har bara två veckor kvar att jobba.Så min dröm går till helvetet igen.Orkar bara inte något mer.lika bra stanna hemma skita i allt.Just när jabörjar må så bra pigg,glad.Får arbetskamrater de sociala livet tillbaka.Ja sa till killen som ringde då får du skicka hit någon som fixar allt på torsdag.Ingen människa förstår hur de varit för en annan detta svåra tunga år.har i alla fall tränat i dag,solat ute,så nu är de tvätten kvar att ta reda på.Ringde min lilla mamma ,hon mår inte alls bra.hon hade varit in på sjukhuset ingen meddelat mig.typiskt inga syskon hör av sig.men de var ej heller väntat.Jag är glad att ha gjort avslut med dem.De kan sköta sitt sjäva.vill inte ha med dem att göra mera.De har varit så hemska.tror de kan vet allt.synd om dem.nä en stunds vila sen mat.hejdå

Av åsa - 10 mars 2011 11:35

  Det har hänt  mycket på kort tid,i positiv anda.Jag börjar må bra både i kropp och själ.Jag har fått jobb och inte nog med de så blir de fast.I min ålder tror man ej de är sant.Har haft ett mycket svårt år 2010.Kommer ej glömma de.Så nära att ja höll på gå under.Stortrivs på jobbet.Tur att man har sina barn å barnbarn hur skulle man annars orkat igenom allt de svåra.Jag tränar två gånger i vckan plus att ja går flera gånger 3 kilometer.Känns skönt att koppla bort vissa människor som man trodde var ens vänner.Att vuxna håller på som tonåringar pratar skit,och gottar sig i andras olyckor.Man ska värna om sina vänner vara snäll.Men så många som är avundsjuka m.m.Känns otroligt skönt att få en riktig lön snart.Att få tillbaka sitt sociala liv  känna att man är någon att man har ett värde.De betyder mycket.I dessa tider blir de ju bara värre å värre.I helgen ska vi ta med oss oliver till hedebacken fika grilla korv.så mysigt med semestervecka nu.Har varit ute med tim på promenad,tvättar,möblerat om i köket.ska vika lite tvätt å bara vara.i morgon blir de träning igen.ha en bra dag på er.

Presentation


jag i egen hög person.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

solansgästbok


Ovido - Quiz & Flashcards